مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 09:402020-05-09اقتصادي

رتبه پنجم گیلان در جذب سرمایه گذاری خارجی


مدیرکل امور اقتصاد و دارایی گیلان، با بیان اینکه 10 شرکت فعال خارجی در گیلان داریم، گفت: اگرچه با تحریم و رکود مواجه هستیم، اما گیلان جزو پنج استان اول در جذب سرمایه خارجی است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل امور اقتصاد و دارایی گیلان، با بیان اینکه 10 شرکت فعال خارجی در گیلان داریم، گفت: اگرچه با تحریم و رکود مواجه هستیم، اما گیلان جزو پنج استان اول در جذب سرمایه خارجی است.

منصور مولایی پور در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه آگاهی شهروندان و فعالان اقتصادی از قانون بودجه به رشد شاخصه های اقتصادی کمک می کند، گفت: قانون بودجه برنامه مالی دولت است و تمامی درآمدها، دریافتی ها، پرداختی ها و هزینه ها در قالب همین قانون صورت می گیرد.

وی با اشاره به تبصره های قانون بودجه درخصوص بخش خصوصی و سرمایه گذاری، عنوان کرد: تبصره 2 قانون بودجه ابزارهای جدید مالی را برای دولت تفویض اختیار کرده تا موجب چابک سازی بیشتر حوزه اقتصادی و مشارکت بیشتر مردم و افزایش کارآمدی اقتصاد شود.

در همین راستا سال گذشته 2000 میلیارد تومان برای واگذاری های دولت در نظر گرفته شده بود و امسال 60 هزار میلیارد تومان باید از مشارکت های بخش خصوصی بهره ببریم.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی گیلان، به تبصره 5 قانون بودجه نیز اشاره کرد و یادآور شد: شهرداری ها، دستگاه های دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه پنجم گیلان در جذب سرمایه گذاری خارجی

رتبه پنجم گیلان در جذب سرمایه گذاری خارجی